سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
مهندس روزبه فرهنگ _ Engineer Roozbeh Farhang
درباره



مهندس روزبه فرهنگ _ Engineer Roozbeh Farhang

وضعیت من در یاهـو
روزبه فرهنگ
اینجانب مهندس روزبه فرهنگ هستم مدیر و صاحب امتیاز یک شرکت کامپیوتری با سال ها فعالیت و دنیای تخصص و علاقه و تجربه در حوزه کامپیوتر تنها شماره موبایل من جهت تماس مستقیم با من 09102090535 و تنها آیدی من در سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی RoozbehFarhang ********************************* My Name is Roozbeh Farhang I am a Computer Engineer My Only Mobile Number +989102090535 & My only ID on Internet Sites and Social Networks RoozbehFarhang
پیوندها

من و یه عکس به یادموندنی 13به دری

ظهر 13 به در 95 . سیزده به در 95 . منظره پشت خونه-باغمون . مقابل نسیم و زیرِ نم نم ملایم بارون . هوا توپ 2نفره و من طبقِ معمول 1نفره


 

 


من در باغ گردو و آلبالو

در عین حال که زندگیمو خیلی دوست دارم همیشه شادم و میخندم احساس میکنم هیچ تعلقی به این دنیا ندارم و با وجدانی پاک و خاطری آسوده هرلحظه آماده رفتنم .

 

 

 

من و مادر بی نظیرم ( سرکار خانم قنبری , بازنشسته و مدیر مدرسه دخترانه غیرانتفاعی سما ، مشکینی ، عفاف و هدف ورامین )

این مادر محکم ترین تکیه گاه منه . 40ساله که مدیر مدارس و دبیرستان های استان تهران و شهر ورامین هستند . اوایل خدمتشون از نظامیان شاهنشاهی بودند ( سپاه دانش ) . 11سال پیش (سال85) بازنشسته شدند ولی هنوز دارن به فعالیتشون بعنوان مؤسس و مدیر ادامه میدن . کارشناس ادبیات هستند و تخصص اصلیشون ادبیات فارسی و علوم اجتماعیه . درکنار مدیریت علاقه زیادی به تدریس دروسی مثل ادبیات فارسی ، علوم اجتماعی ، تاریخ و جغرافی دارند و در این زمینه هم فعالن . من اکثر پیشرفتامو مدیون پدرومادرم هستم که بستر رو برای پیشرفتم فراهم کردند . ( مخصوصاً همین مادر بی نظیرم )

 

 

 

عکسِ شخصی من با پشت زمینه درخت های گردو


 

 

اوایل تابستان95 , نزدیک غروب آفتاب .
من و حسی خاص در دهه اول تیرماه...!


تیرماه برام جزء ماههای خاصه . در این ماه اتفاقات خاصی افتاده . فقط خودم میدونم . چیز بیشتری نمیتونم بگم , جز افسوس افسوس و صد افسوس!!!

Engineer Roozbeh Farhang , EngineerRoozbehFarhang , Mohandes Farhang , Mohandes Roozbeh Farhang , Mohandes_Roozbeh_Farhang  مهندس روزبه فرهنگ , روزبه فرهنگ , مهندس فرهنگ ,, MohandesRoozbehFarhang , Mohandes_Farhang , Engineer_Farhang , Roozbeh_Farhang , Engineer_Roozbeh_Farhang , MohandesFarhang , RoozbehFarhang Roozbeh Farhang , Roozbeh_Farhang , Engineer Farhang , EngineerFarhang


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط روزبه فرهنگ 96/1/5:: 10:54 عصر     |     () نظر