سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خدا را دوست بدارد، خدا دوستش بدارد و هرکس خدا دوستش بدارد، از ایمنان خواهد بود . [.امام صادق علیه السلام]
مهندس روزبه فرهنگ _ Engineer Roozbeh Farhang
درباره



مهندس روزبه فرهنگ _ Engineer Roozbeh Farhang

وضعیت من در یاهـو
روزبه فرهنگ
اینجانب مهندس روزبه فرهنگ هستم مدیر و صاحب امتیاز یک شرکت کامپیوتری با سال ها فعالیت و دنیای تخصص و علاقه و تجربه در حوزه کامپیوتر تنها شماره موبایل من جهت تماس مستقیم با من 09102090535 و تنها آیدی من در سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی RoozbehFarhang ********************************* My Name is Roozbeh Farhang I am a Computer Engineer My Only Mobile Number +989102090535 & My only ID on Internet Sites and Social Networks RoozbehFarhang
پیوندها

من و پدر و مادر عزیزم در همدان هگمتانه کلیسای گریگوری ( مسیح ) . عید نوروز

یه درب سفیدرنگ هست که سمت راست عکسه که متأسفانه بخاطر همون کات کردن چپ و راست عکس معلوم نیست . اون دربِ سفیدرنگ که سمت راست عکسه همونجاییه که مَردم میرفتن توبه کنند و...
داخل این کلیسا پراز عکسهای حضرت عیسی مسیح و حضرت مریمه . برای کسایی که تاحالا کلیسا نرفته باشند فضای خاصیه .
واقعاً خوشبحال همدانی ها با اینهمه آثار تاریخی و باقدمت و جذاب دیارشون . زنده باد همدانی ها


 

 

من و پدر و مادر و داداش کوچیکم در همدان مقبره بوعلی ( ابن سینا )

این مقبره داخلش موزَس . کمی اونطرفترش هم گیاهان دارویی که مورد تأیید ابن سینا بود و برای بیماریهای مختلف تجویز کرده بود فروخته میشه .

 

 


 

 

 

 


من و مادرم و داداش کوچیکم _ حدود 100کیلومتری زنجان غار کتله خور

اگه میبینید عکسامون کیفیتش پایین اومده دلیلش تاریک بودنِ غاره . تااونجایی که میشد سعی کردیم کیفیتش بالا بشه .
این غار یک غار خیلی طولانیه با کلی دیدنی . این غار حدود 100کیلومتری جنوب زنجان قرار داره . انقدر داخلش سرد بود که مجبور شدم کاپشنمو بپوشم . تواین غار پراز دیدنیه . یخ هایی که قندیل بستن و شکلهای متنوع و قشنگی رو خلق کردن . چیزهای عجیب زیادی داره . خوشبحال زنجانی ها با اینهمه زیبایی که توسرزمینشون دارن .
اگر به زنجان مسافرت کردید سعی کنید چندروزی اونجا باشید و حتماً به غار کتله خور تشریف ببرید و از زیباییهاش لذت ببرید . عکس و فیلمم زیاد بگیرید . فقط تمنا میکنم به اون قندیلهای یخ دست نزنیدو دستکاریشون نکنید تا همه بتونن اینهمه زیبایی اونجارو ببینن و اونهاهم لذت ببرن .
سپاس

 

 





من و خانواده در حدود 50کیلومتریِ زنجان _ گنبد سلطانیه

شاید به ظاهر کوچیک بنظر برسه ولی خیلی بزرگ و مرتفعه . اگه بخوای به طبقه آخرش برسی انقدر باید پله هارو بری بالا که پاهات ضعف میزنه و نفست میگیره . داخلش برای رفتن به طبقات بالا پله های باریکی داره . باد بطور شدیدی داخلش جریان داره!!! داخلش کاشی های زیبایی داره ولی متأسفانه بخاطر بی فرهنگی و بیشعوری بعضی احمقها و ضعف در محافظت و نگهبانی و نگهداری خیلی از کاشی های داخلش داره دزدیده میشه . خیلی دردناکه وقتی میبینی که یه احمقی اسم خودشو روی کاشی نوشته , یا سیگاراشونو اونجا خاموش کردن و پره فیلتر سیگاره , یااینکه کاشی های باقدمَت داخلش دزدیده میشه و بعضیا برای یادگاری از اونجا با خودشون میبرن . فقط افسوس داره و افسوس .
خلاصه با همه این مشکلات حتماً رفتید زنجان گنبد سلطانیه فراموش نشه .



 

 

من و خانوادم در کردستان ، سنندج ، پارک آبیدر

موقعی که رفتیم عید نوروز بود . بارون میومد . هوا خنکِ مَلَس بود . از اونجا کلِ سنندج یکجا معلوم بود . سعی کردم لِنز دوربین رو طوری تنظیم کنم که کل سنندج تواین عکس بیفته .
زنده باد همه کردهای باغیرت

 

 

 EngineerFarhang , Engineer Roozbeh Farhang , EngineerRoozbehFarhang , Mohandes Farhang , Mohandes Roozbeh Farhang , Mohandes_Roozbeh_Farhang , MohandesRoozbehFarhang , Mohandes_Farhang , Engineer_Farhang , Roozbeh_Farhang , Engineer_Roozbeh_Farhang , MohandesFarhang , RoozbehFarhang  Roozbeh Farhang , Roozbeh_Farhang مهندس روزبه فرهنگ , روزبه فرهنگ , مهندس فرهنگ ,, Engineer Farhang


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط روزبه فرهنگ 96/1/5:: 10:36 عصر     |     () نظر